20060929

slap!-我靠 [mv]

slap!-我靠 [mv]
this is our new song name <我靠!> english is . this song will mostly NOT in our 3rd demo/ep, because certain issue ... hihihi... tell your friends about us is you feel we need the local support... thanks for your support. 请多多留言支持.
哎~~~~ 呀~~~~~ 本来是有放<我靠!>这首歌的... 在06-12-2006 的时候, 这首<我靠!>被人谈起了是不雅的语言, 所以叻...... 我就把它在这里删除了...

没办法... 不知道你们认为<我靠!>是否是<粗话>呢? 给一点意见, 然后分享分享一下...我以大方的角度来与大家分享...

No comments: